Tweedehands klerenverkoop

Datum:
27/05/2018 - 17:00 tot 18:00

Beste ouders,

Naar aanleiding van de vraag van verschillende ouders om tweedehands scoutskleren te kunnen aan- of verkopen, hebben wij besloten om nu zondag (27/05 – 17-18u) een verkoopmoment in te richten na de vergadering. We zullen daarvoor op de volgende manier te werk gaan:

1. Na de vergadering is er de mogelijkheid om kleren te laten registreren die je wil verkopen. Jij bepaalt daarbij zelf de prijs die je nog wil krijgen. Wij koppelen een label aan elk kledingstuk om te weten van wie welk stuk was. Deze registratie is enkel mogelijk tussen 17u en 17.30u. Daarna aanvaarden wij geen kleren meer in het systeem.
  2. Ondertussen leggen wij alle kleren geordend per maat en per geslacht.
  3. Vanaf 17.30u start de tweedehandsverkoop. Deze duurt tot 18u.
  4. Om 18u sluiten wij het systeem en wordt het geld verdeeld, afhankelijk van de stukken die verkocht zijn. Als je stukken hebt laten registreren, dan moet je dus om 18u je geld (of niet-verkochte stukken) terug komen ophalen.

Op voorhand mailen welke stukken je graag kwijt wil, heeft met andere woorden geen zin. Wij hopen jullie talrijk te mogen verwelkomen!

Een stevige linker,

Sander Van de Walle