Welkom bij Scouts en Gidsen Michiel de Ruyter!

Scouting op het platteland; het heeft zijn charmes?

Onze lokalen zijn gelegen op 500m van de dorpkern van Boekhoute, een deelgemeente van Assenede en bevinden zich niet zover van de Nederlandse grens. Onze terrein wordt omwald door de Vliet, een brede slotgracht, waartoe ook onze straatnaam aangewijd werd. Als natuurlijke buitenspeelruimte vinden we in de buurt van ons ruim speelveld verschillende natuurgebieden met dijken en kreken terug. Een groter bos is gesitueerd net over de grens.

Adres:

Scouts en Gidsen Michiel de Ruyter
Vliet 20A
9961 Boekhoute

Vergadering; dé afspraak onder de scouteske jeugd!

De activiteiten van onze scoutsgroep gaan meestal door op zondagnamiddag tussen 14u en 17u. Uitzonderlijk kunnen de vergadering verplaatst worden op vrijdagavond of op zaterdagnamiddag (zie takspecifieke uitnodiging). Elke tak organiseert doorheen het jaar ook nog een kerst- en/of paasweekend en als afsluiter natuurlijk het zomerkamp.