Givers: 24-uur scouting - we sjorren onze échte vuurtoren

Datum:
01/11/2019 - 13:00 tot 02/11/2019 - 13:00

Het is zover ons eerste mini-mini-weekendjeuhn! We sjorren ’s middag onze heuse vuurtoren af, en spelen een kei-mega-coowl-avondspel gevolgd door een heerlijk kampvuurke. Jullie zijn welkom met een gevulde maag om 13u! Jullie slapen in de lokalen; neem dus een slaapzak en slaapmatje mee, wasgerief, een vers onderbroeksken en wat reservegerief. Een warme trui of stevige jas met daarop degelijke schoenen is een aanrader! OOOOH jah: zaklamp niet vergete! ’s Avond krijg je een heerlijke scoutsmaaltijd voorgeschoteld, ook een natje en droogje aan het kampvuurke wordt geregeld, evenals brunch ’s anderdaags. Prijsje: €12,- (cash) Even alles op een lijstjeuh: Wasgerief & verzorging  Washandjes (spons),  Tandenborstel & Tandpasta (incl. doosje ter bewaring),  Handdoeken,  Zeep  Tandenborstel, tandpasta Slaapgerief  Slaapzak,  Slaapmatje  Kussen  (knuffel),  Pyjama,  Zaklamp. Eetgerief  Gamel of bord, Kledij  Ondergoed,  Sokken,  Regenkledij,  Kleding die vuil mag en zal worden,  T-shirts, truien, broeken, uniform (trui, hemd & das), Tip: alles goed naamtekenen, Wat NIET mee te nemen op een scouts-weekendje  MP3, Ipod, FM-radio, allerhande opslagstuff,  GSM’s en smartphones,  Computerspelen,  Snoepgoed, nootjes, koekjes, chips, …  Drugs, sigaretten of/en alcohol,  Uw liefje.