Hopper: De Scouts-shop

Op kamp? Op stap in de natuur? Een grote buitenactiviteit? In de Hopper winkels vind je alles wat je nodig hebt om er een geslaagde activiteit van te maken. We richten ons tot iedereen die actief op pad wil gaan en hiervoor het geschikte materiaal zoekt.

De juiste slaapzak, een stevige rugzak, een coole zaklamp, een kompas, stafkaart of degelijk schoeisel ? In de Hopper winkels vind je al wat je nodig hebt!

Jeugdgroepen, verenigingen, besturen, … kunnen bij Hopper terecht voor groot kook- en kampmateriaal, zoals tenten, shelters, klaptafels en banken, grote kookpotten, bijlen, zagen,....

Verder verdeelt Hopper ook allerlei nuttige publicaties over jeugdbewegingwerk, kampadressen, vorming enzovoort.

Uiteraard is ook het officiële scouts- en gidsen uniform enkel en alleen bij Hopper (en nog enkele erkende verdelers) verkrijgbaar.

Hopper Winkel wordt gerund met duidelijke principes!

Service gaat nog voor op commercieel zakendoen en echt winstbejag. Veiligheid en milieuvriendelijkheid zijn bij ons bijzondere aandachtspunten. Het materiaal dat wij aanbieden wordt prijs- en kwaliteitsbewust uitgezocht voor het spel van de jeugdbeweging. We vinden het eveneens belangrijk om geen handel te voeren met landen waar kinderarbeid bestaat en kopen onze producten elders, ook al is het dan soms duurder.

Van deze marketing wordt echt niemand rijk: wie bij Hopper koopt steunt de jeugdbeweging.

» Adres

Antwerpsesteenweg 242